اذنی یا الله

اذنی یا الله........ لبیک یا عبدی یا حبیبی یا مهدی
 

 

آن زمان که دومین ظالم در کو چه راه را بر دختر پیا مبر ص و وحضرت مجتبی ع بست و دست بر تا زیانه برد و آه از نهاد دختر پیا مبر ص بر آمد و نیز هنگام آتش زدن در خانه فا طمه س از سمت راست عرش اذنی گفت و فا صبر شنید

آن زمان که دو مین ظا لم آل طه با شمشیر آخته بالای سر مو لی علی ع ایستاد و او را با دستهای بسته بسو ی مسجد کشید تا با ظالم اول بیعت کند آه از دل بر آورد که اذنی و چه سخت لبیک گفت به ندای فا صبر

 آن زمان که ابن ملجم ملعون شمشیر بالا برد تا سجده گاه مو لی الموحدین ع را از خون آن حضر ت رنگین سازد

باز اذنی گفت و فا صبر شنید

  آن زمان که امام مجتبی ع را تنها دید و اینکه تمام یارانش به او پشت کر دند و به طمع اموال معاو یه و نیز آن زمان که دید

با تیر ها بدن مطهر امام حسن مجتبی ع به چو بهای تا بو ت دو خته شدهمه ملا ئک شنیدند که ندا بر آمد اذنی و شنید فا صبر

 آن زمان که یاران سید شهدا ء را اندک دید ،آن زمان که لبهای خشکید ه آنها را مشاهد کرد و آن زمان که علی اکبر ع پا به میدان نهاد

،آن زمان که حضر ت ابو الفضل العباس ع را با مشک آب در محا صره لشکر عمر بن سعد دید

،آن زمان که حضر ت علی ا صغر ع را بالای دستان امام حسین ع در خطر دید ،آن زمان که دید امام سجاد ع از عمه خو یش

عصا و شمشیر می طلبد تا به یاری پدر تنها یش بشتابد

آن زمان که ندای هل من نا صر ینصر نی شنید ، آن زمان که امام حسین ع را تشنه ، داغدیده ، تنها ، خون آلو د ، نیزه در بدن ، در آستا نه شهادت دید ،

آنقدر اذنی گفت که همه ملکو تیان اشک خون ریختند و باز شنید فا صبر

 بر مصا ئب همه امامان صبر کر د و لی هر گاه که بر حجر الا سود می رسد خطا ب به خدای متعال عر ض می دارد خدایا و عده خود را

زود تر برسان و خدا دعای مر دم را در ظهور مو ثر دانسته و برای همین است که حضر ت ع می فر مایند بسیار برای تعجیل فرج دعا کنید که فرج شما در آن است

 

اما کی می رسد آن زمانی که خدای مهر بان در جو اب اذنی فرزند پیا مبر ص لبیک گوید و عالم یکسره نو رانی گردد

نظرات 25 + ارسال نظر
دغدغه های یک بسیجی (سیرجونی) دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:30 ق.ظ http://www.d-1-basiji.persianblog.com

سلام. ممنونم از شما. یا حق

بداية (دان&#1588 دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:03 ق.ظ http://daneshjuo2004.persianblog.com

سلام خيلی ممنون که به من سر زدين به وبلاگ جديد من هم سر بزنين .... مطالبتون هم بسيار جالب بود .... فعلا همين .... التماس دعا

یک دوست دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ب.ظ

یه سلام گرم به شماعزیز بزرگوار ؛مطالب مثل همیشه عالیه.

دیده بشد تار از انتظار که شاید...دوره مهجوریش به وصل برآید.
برسرراهش به انتظار نشینیم...شایدازآن یار مهربان خبر آید...
گرچه زهجران دوست؛دل شده پرخون...مژده به یاران که هجر سرآید.....
به امید آنروز........

حمیدرضا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ب.ظ http://zolal121.persianblog.com

بسمه‌تعالی. سلام برادر، خوبی. انشاءالله ایام دلربای ماه شریف رجب حسابی به کامت باشه ... دعاهاش، جذبه‌هاش، نفحاتش و ... اللهم عجل لولیک الفرج و النصر و العافیة ... بیا تو مواقعی که احساس می‌کنیم سبک شدیم و راه ملکوت برامون باز شده، به یاد هم باشیم. اللهم عجل لولیک الفرج و النصر و العافیة ... اللهم صل علی محمدوآل‌محمد وعجل فرجهم. مخلصیییییییییم. یا علی (ع).

[ بدون نام ] دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام


سخنانى از پیامبر اکرم (صلى الله علیه وآله وسلم) درباره مهدى (علیه السلام)



l المهدى منا اهل البیت...

مسند احمد، ج 1 ص 84 ، سنن ابن ماجه ، ج 2 ص 1367 ح 4085 ، مستدرک حاکم، ج 4 ، ص 557

مهدى از ما اهل بیت است.



l المهدى من ولد فاطمه

سنن ابی داود ج 2 ، ص 310 ، ح 4284 ، سنن ابن ماجه ج 2 ص 1368، ح 4086 ، معجم کبیر طبرانی، ج 23 ص 267

مهدى از فرزندان فاطمه است.



l إن على بن ابیطالب (علیه السلام) امام امتى و خلیفتى علیها من بعدى و من ولده القائم المنتظر الذى یملاء الله به الارض عدلا و قسطاً کما ملئت ظلماً و جورًا

فرائد السمطین ج 2 ص 335 و 336 ، ح 589 ، اکمال الدین ، ص 227 و 228 ، ح 7، اعلام الورى ج 2 ، ص 227

على بن ابیطالب (علیه السلام) پس از من پیشواى امت من و جانشین من بر آنان است و از جمله فرزندان اوست آن قائم منتظر که خداى به واسطه او زمین را از عدل و داد پر مى کند، که از ظلم و جور لبریز شده باشد.



l «و من انکر القائم من ولدى، فقد انکرنى»

اکمال الدین ص 412، ح 8 ، بحار الانوار ج 51 ص 51، ص 73 ، ح 20
هر که قائم از فرزندانم را انکار کند، مرا انکار کرده است.



l القائم من ولدى، اسمه اسمى، و کنیته کنیتى، و شمائله شمائلى و سنته سنتى، یقیم الناس على ملتى و شریعتى، و یدعوهم الى کتاب ربى عز وجل، من اطاعه فقد اطاعنى، و من عصاه فقد عصانى، و من انکره فى غیبته فقد انکرنى...

اکمال الدین، ص 411 ، ح 6 ، اعلام الورى ، ج 2 ، ص 227، بحار الانوار ، ج 51 ، ص 73 ، ح 19

قائم از فرزندان من است، نامش نام من و کنیه اش کنیه من و شمائلش شمائل من و سنتش سنت من باشد، مردم را بر دین و روش من استوار مى دارد و آنان را به کتاب پروردگار عزوجل من فرا خواند، هر که او را اطاعت کند، مرا اطاعت کرده و هر که از او سرپیچى کند، از من سرپیچى کرده و هر کس او را در زمان غیبتش انکار کند، مرا انکار کرده است.



«لا تقوم الساعة حتى یقوم قائم الحق منّا وذلک حین یأذن الله عزوجل ـ له فمن تتبعه نجى ومن تخلف عنه هلک ...»

کفایة الاثر، ص 106; عیون اخبار الرضا 7، ج 1، ص 65، ح 230; دلائل الامامة، ص 452، ح 428; بحارالانوار، 51، ص 65، ح 2.

رستاخیز برپا نخواهد شد، مگر این که قائم به حق ـ که از خاندان ماست ـ قیام کند و او آن گاه قیام مى کند خداى بزرگ اجازه قیامش دهد و ]در آن هنگام[ کسى که از او اطاعت کند، نجات مى یابد و آن کسى که از فرمانش سرپیچى کند، نابود مى شود.



«طوبى للصابرین فى غیبته، طوبى للمقیمین على محبته».

ینابیع الموده، ج 3، ص 285، ح 2; کفایت الاثر، ص 60; بحارالانوار، ج 52، ص 143، ح 60.

خوشا به حال صبر کنندگان در ایام غیبتش، خوشا به حال پایداران بر دوستى و محبتش.



سخنانى از حضرت على بن ابیطالب درباره مهدى موعود (علیه السلام)



l لا تخلو الارض من قائم بحجة (اما) ظاهر مشهور، أو خاف مغمور، لئلا تبطل حجج الله و بیناته

ینابیع المودة، ج 1 ، ص 89، ح 34 ، اکمال الدین، ص 291 ، ح 2، نهج البلاغه ، ج 4 ، ص 37 خطبه 147

زمین از برپا دارنده حجت تهى نباشد، چه او آشکار باشد و مشهور و چه مخفى و پنهان، و این از آن روست که حجتها و بینات الهى باطل نشود.



l إن القائم منا إذا قام لم یکن لا حد فى عنقه بیعة، فلذلک تخفى ولادته و یغیب شخصه

اکمال الدین ص 303 ، ح 14 ، بحار الانوار، ج 51 ، ص 109 ، ح 1 ، اعلام الورى ، ج 2 ص 229

قائم از ما چون قیام کند، بیعت هیچ کس را در گردن ندارد، و به همین علت است که در نهان متولد مى شود و از دیده ها پنهان مى گردد.



سخنانى از حضرت زهرا (علیها السلام) درباره حضرت مهدى



l ... عن ابى جعفر علیه السلام عن جابر بن عبدالله الانصارى قال دخلت على فاطمه (علیها السلام) و بین یدیها لوح فیه اسماء الاوصیاء فعدوت اثنى عشر، احدهم القائم (عج) ثلاثة منهم محمد و ثلاثة منهم على.

خصال صدوق، ص 477 و 478 ، ح 42، کافی ، ج 1 ، ص 532، ح 9 ، غیبت شیخ طوسی، ص 139 ، ح 103

... جابربن عبدالله انصارى مى گوید نزد حضرت فاطمه رفتم در حالى که نزد حضرت فاطمه (علیها السلام) لوحى بود که اسمهاى امامان در آن بود، دروازده امام را شمرد که یکى از آنها قائم (علیه السلام) و سه نفر امامان به نام محمد و سه نفر از امامان به نام على بودند.



l ... عن سهل بن سعد الانصاری قال: سالت فاطمة بنت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم عن الائمة فقالت ... فاذا مضى الحسن فالقائم المهدى اولى بالمؤمنین من انفسهم یفتح الله تعالى به مشارق الارض و مغاربها فهم ائمة الحق و ألسنة الصدق، منصور من نصرهم مخذول من خذلهم

کفایة الاثر ص 195 و 196 ؛ صراط المستقیم ج 2 ، ص 147 و 148 ؛ بحار الانوار، ج 36 ، ص 351 و 352 ، ح 221

... سهل بن سعد انصارى گفت از حضرت فاطمه علیها السلام دختر رسول خدا صلى الله علیه و آله درباره ائمه سئوال کردم... و آن حضرت یک یک امامان را نام مى برند تا اینکه پس از امام حسن عسکرى (علیه السلام) نام حضرت مهدى (عج) را مى برند

...بعد از امام حسن عسکرى (علیه السلام) امام مهدى قائم است که ولایت دارد بر مؤمنین و خداوند مشرقها و مغربهاى زمین را مى گشاید، پس ایشان امامان حق هستند و آنان زبانهاى راستى مى باشند، پیروز است هر کس ایشان را یارى کند و شکست خورده است هر کس ایشان را یارى ننماید.



سخنى از امام حسن (علیه السلام) درباره امام زمان (علیه السلام)



lإذا خرج ذاک التاسع من ولد أخى الحسین ابن سیدة الإماء یطیل الله عمره فى غیبته ثم یظهره بقدرته فى صورة شاب ابن دون اربعین سنة ذلک لیعلم أن الله على کل شىء قدیر

بحار الانوار ج 51 ص 132، ح 1؛ اکمال الدین ، ص315 و 316 ، ح 2 ؛ کفایة الاثر، ص 225 و 226 ، الاحتجاج ، ج 2 ص 9 و 10

امام حسن مجتبى در ضمن یک حدیث طولانى مى فرماید: خداوند تبارک و تعالى، نهمین فرزند از فرزندان برادرم حسین فرزند فاطمه (علیها السلام) را در دوران غیبتش عمر طولانى عنایت فرماید سپس به قدرت خویش به صورت جوانى کمتر از چهل سال ظاهر مى شود و این براى آن است که مردم بدانند که خداوند بر همه چیز قدرت دارد.



سخنانى از امام حسین (علیه السلام) درباره صاحب الزمان (علیه السلام)



l منا اثنا عشر مهدیاً اولهم امیرالمؤمنین على بن ابیطالب و آخر هم التاسع من ولدى و هو الامام القائم بالحق یحیى الله به الارض بعد موتها و یظهر به دین الحق على الدین کله ولو کره المشرکون

له غیبتة یرتد فیها اقوام و یثبت على الدین فیها آخرون فیؤذون و یقال لهم متى هذاالوعد ان کنتم صادقین أما ان الصابر فى غیبته على الاذى و التکذیب بمنزلة المجاهد بالسیف بین یدى رسول الله صلى الله علیه و آله

بحار الانوار ج 36، ص 385، ح 6 ؛ اکمال الدین، ص 317 ، ح 3؛ کفایة الاثر ص 232؛ مقتضب الاثر، ص 23؛ اعلام الورى ج 2، ص 194

امام حسین (علیه السلام) فرمود: دوازده مهدى از ما هستند اول آنها امیرالمؤمنین على بن ابیطالب (علیه السلام) و آخر آنها نهمین پسر من که قیام بر حق خواهد نمود و زمین را پس از مرگ آن زنده خواهد کرد، اوست که دین حق را بر سایر ادیان غلبه خواهد داد اگر چه مشرکان کراهت داشته باشند.

براى حضرت مهدى (علیه السلام) غیبتى است که عده اى در آن مدت گرفتار شک و تردید مى شوند ولى عده اى دیگر ثابت قدم و پابرجا خواهد ماند. و بعضى به این گروه مقاوم مى گویند که پس کى وعده الهى محقق مى شود، اگر راست مى گویید؟ به تحقیق کسى که بر اذیت و تکذیب دشمنان در عصر غیبت آن گرامى صبر کند، همانند مجاهد مسلحى است که در کنار رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) با دشمنان اسلام جنگیده است.


التماس دعا یا صاحب الزمان

ف.پ دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:37 ب.ظ http://1109.persianblog.com

دوباره سلام
ببخشید این سخنان امامان را من برایتان فرستادم ولی آدرس وبلاگم را یادم رفت بنویسم به خاطر همین دوباره مزاحمتان شدم آگر مزاحم وقتتان شدم معذرت می خواهم مرا به بزرگی خودتان ببخشید راستی من یه مشکل دارم خواهش می کنم اگر ممکنه در دعاهایتان مرا از یاد نبرید.
یا الله ...یا الله .....یا الله...

مغز سالم دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:18 ب.ظ http://safepith.persianblog.com

سلام، دمت گرم عالی بود .کیف کردم. خدا کنه خدا هر چه زود تر لبیکو بگه! یاعلی

منتظرالمهدی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:11 ب.ظ http://imamalmahdi.persianblog.com

بسم رب المهـــــدی (ع) .... سلام بر ناله های نیمه شب مهــــــدی (ع) ....
و اکنون مهـــــدی (عج) پرده کعبه را در دست گرفته و اینگونه دعا میکند اللهم انجزلی ما وعدتنی و باز هم میشنود فاصبر ....
سلام علیکم خادم المهدی مهربونم ... عجب متنی نوشتی .... امروز چند بار اومدم مطلبو خوندم ولی نتونستم چیزی بنویسم .... چیزی ندارم که بنویسم .... بخدا ما خیلی مقصریم .... اگه الان فاصبر شنیده میشه علتش آماده نبودن ماست ... مایی که ادعای بندگی میکنیم ولی بنده دیگرانیم .... فریاد لبیک یا مهدیمون بلنده ولی یاری دشمنان میکنیم .... گاهی با سکوتمون ... گاهی با غفلتمون ... کار رو به جایی رسوندیم که گفته شده دیگه در امر فرج تاخیر نمیشه... زمانش که فرا برسه خداوند متعال اذن ظهور خواهد داد ... یعنی ما نه تنها برای تعجیل فرج کاری نکردیم بلکه باعث به تاخیر افتادنش هم شدیم ...

خدایا ما را ببخش ... خدایا آن عزیز بیمانند را مایه نجات ما از این خواری قرار ده .... خدایا دل آن دلدار دلها را از ما راضی و خوشنود بگردان ....اللهم عجل لفرج مولانا صاحب الزمان ( ارواحنا فداه )

التماس دعا ... یاعلی.

سید محمد رضا هاشمی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.weblog.kaafey.us

سلام علیکم. ممنون که بمن سر زدی داداش. عجب رسمیه رسمه زمونه ..... دوستان یه سری هم به وبلاگ ما هم بزنید بی لضف شما نباشیم. یا هق

صادق سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:10 ق.ظ http://sadegh-e.persianblog.com

سلام.... وبلاگ صادق به روز شد .. باز هم همانند قبل منتظر حضور گرمتان هستم.. در پناه حق

حامد کاربیست سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.hamedhastam.blogsky.com

سلام
اولاٌ با طرح این مطالب موافق نیستم
دوما بروز شدم
بیای ضرر نمیکنی

بارانه سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:46 ق.ظ http://tamalakot.persianblog.com

به نام خدای یوسف فاطمه
به نام خدای مهدی منتظر
سلام بر شما خادمان شایسته ان عزیز
و خدا شما را سلامت دارد .
لینک شما را به وبلاگ خود اضافه کردم
از شما به خاطر پیامهای خوبتان و وجود شایسته خادمی تان ممنونم
التماس دعا
التماس دعا
التماس دعا
همین!

کوچه گرد شب انتظار سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ق.ظ

مولا جان ما تمام شده ایم بیا. برای ظهورش صلوات

عاشقان فاطمه (س) سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.shabastan.persianblog.com

بسم الله الرحمن الرحیم مطلب جالبی بود خیلی ممنون که به ما سر میزنید.یا حق

عاشقان فاطمه(س) سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:31 ب.ظ http://shabastan.persianblog.com

زهرا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.zzaahhrraa.persianblog.com

وای خدای من چقدر لذت میبرم وقتی به وبلاگهای پر محتوا و سرشار از معنویت شما عزیزان گذرم میخورد بخدا دل و جانم صفا میگیرد و از صمیم قلب براتون ارزوی سعادت و عاقبت بخیری دارم هرچند که شما خود اهل سعادت و رستگاری هستید و من ملتمس دعای شما عزیز ان مخصوصا تو این ماه شریف و پر فضیلت ...

پروین چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:41 ب.ظ http://baranemehr.persianblog.com/

سلامی صمیمی به شما.....ممنون از نظر لطف شما.....با امید فرج آقا.....در پناه حق...غریب..

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکب چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.AUTBasij.org

سلام
سایت ما را هم دیدید؟

شمیم چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام انشالله که ندای اذنی اش را حق پاسخ گوید درهمین ماه مبارک به دعای مولا علی علیه السلام اللهم عجل لولیک الفرج بفدای مولای غریبمون یامولا علی ادرکنا بظهورالحجة

ف.پ پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:10 ب.ظ http://1109.persianblog.com

بنام خدا
السلام علیک یا جوادالائمه........
سلام و درود فراوان بر شما مومن بزرگوار......
ولادت باسعادت امام محمد تقی ( ع ) را بر شما بزرگوار تبریک می گم. و یک حدیث امام محمد تقی ( ع ) :

قالَ (ع):اَلْمُؤْمِنُ یَحْتاجُ اِلى‏ ثَلاثِ خِصالٍ: تَوْفیقٍ مِنَ اللَّه، وَواعِظٍ مِن نَفْسِهِ، وَقَبُولٍ مِمَّنْ یَنْصَحُهُ‏
هر مؤمنى به سه خصلت نیازمند است: توفیق الهى، واعظى از نفس او که پیوسته او را موعظه کند، و قبول کند از آن که او را نصیحت کند.

التماس دعای فراوان ........یا جوادالائمه ادرکنی

الهدی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:47 ب.ظ http://al-hodaa.persianblog.com

سلام..... راستش نمی دونم چی بگم.....این نوای وبلاگتون + مطلب خواندنی و زیباتون!!!! ....انگار سکوت شیرینتر باشه.....خدایا کی شود تا این دلهای عاشق از دیدار معشوق بلرزند و دیده ها نمناک از اشک شوق شوند.........عید ولادت حضرت جوادالائمه .علیه السلام.بر شما مبارک.....یاعلی.ع.//ملتمس دعاتون هم هستیم//

زینب پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ب.ظ http://sisa632002@yahoo.com

به نام خدا........سلام.........اول از همه میلاد با سعاد ت امام جواد الائمه ع و حضرت علی اصغر ع را به شما تبریک می گم.......و بسیار ممنون بخاطر نوشتن این مطلب پر معنا. ان شا الله ما نیز مثل شما از سوخته دلان حضرت باشیم.و حضرت نیز گوشه ای از نگاهشان را نیز به ما بکنند و منتظر و چشم به راه حقیقی مولا.....به امید هر چه زودتر ظهور.ما رو نیز از دعا فراموش نکنید........
مه من نقاب بگشا ز جمال کبریایی
که بتان فرو گذارند اساس خود نمایی

[ بدون نام ] جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:39 ب.ظ

یشیاشئیائشئسیعش سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:53 ب.ظ http://jda

یابئیعش

بسبسبسبس سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ http://fsfsfsf

تبئساسئستق
یتشئی
ش.ش-یاشدیاشئتیئشتش
مب۲۰ی/شوقمینیوشوسی.ش
یشدیتشدسئصتث
یتئقتوشنبنساااااااااااااسئس
بسگسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسساسوسوبسبسبسبسب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد