بسم الله الرحمن الرحیم اِنّا اَنزَلناهُ فی لَیلَةِ القَدر .وَ مآ اَدرکَ ما لیلةُ القَدر . لَیلَةُ القَدرِ خَیراٌ مِن الفِ شَهر. تَنَزَّلُ المَلآئِکَةُ وَ الرّوحُ فیها بِاذنِ ربّهِم مِن کُلّ اَمر. سَلامٌ هیَ حتّی مَطلَعِ الفَجر

خدایا ، مرا ببخش ! به خاطر همه ی لحظه هایی که به یاد تو نبوده ام . به خاطر همه ی سجده هایی که زود سر از مهر برداشتم. به خاطر همه ی درهایی که کوبیده ام و خانه ی تو نبوده اند. به خاطر همه ی حاجاتی که از غیر تو خواسته ام. به خاطر همه ی وعده هایی که تو دادی و من باور نکردم. به خاطر همه ی آنچه خواستی به من بفهمانی و من نفهمیدم. به خاطر همه ی نعمت هایت که شکر نکرده ام. به خاطر همه ی مهربانیهایت که با گناه پاسخ داده ام. به خاطر همه ی چشم پوشیهایت که سوء استفاده کرده و گستاخ تر شده ام. به خاطر همه ی آنچه در راه من خرج کرده ای و من هیچ در راه تو خرج نکرده ام. به خاطر …….. مرا ببخش ! نه به خاطر آنکه من لیاقت بخشیده شدن دارم ، به خاطر اینکه تو شایسته ی بخشیدنی ! نه به خاطر آنکه گناهان من بخشودنی هستند، به خاطر اینکه تو اهل عفو و مغرتی و گذشت کار توست ! نه به خاطر اینکه من خوب شده ام ، به خاطر اینکه تو خوبی ! نه به خاطر آنکه مرا خوشحال کنی، به خاطر اینکه پیامبرت و انبیاءت خوشحال شوند ! مرا ببخش ، نه به خاطر من ! به خاطر« آنکه » گناهان من اول او را اذیت می کند ! به خاطر « آنکه » گناهان من غیبت و آوارگی او را تمدید می کند ! به خاطر « آنکه » هر هفته پرونده ی اعمال مرا به دست او می دهند ! به خاطر « آنکه » این بار نمی داند با چه رویی پیش تو شفاعت مرا کند ! به خاطر « آنکه » قرار است بر زمین آقایی و سروری کند و گناهان من مانع این کار شده اند ! به خاطر « آنکه » دوستش داری و او تو را دوست دارد ! به خاطر آنکه ناراحتی او ناراحتی توست و خوشحالی اوخوشحالی تو ! خدایا ! به خاطر امام زمان مرا ببخش ! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ فرّخ کسی که روز و شبش ذکر « یا علی» است. رمضان واقعی پیوند با علی بن ابیطالبِ. علی مجمع الفضایل ِ، علی گفتن یعنی همه ی خوبیها رو فریاد زدن، یعنی خود رو کامل کردن، یعنی آرزوی کمال، یعنی کامل شدن. خداکنه شب های قدر رو اونطور که شایسته هست قدر بدونیم تا انشاالله خود حضرت ولی عصر (عج) پایین برگه ی سرنوشت هممون رو مهر « خادم المهدی » بزنند. ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نزارید.

 

مر حبا بک یا الله من شهر ک....... .شهر ضیا فتک
 

 

هیچ اند یشه اید چرا این ماه ماه ضیا فت الهی و میهما نی خدا برای مو منین و مومنات نا میده  شد است ؟ خدای متعال یازده ماه را از خوردن و آشا میدن منع نمی کند و آنرا ضیا فت نمی داند و لی در ما هی که باید امساک کر د ، چگو نه می توان میهمان نا میده شد ؟
پس هد فی بالا تر از اینها در کار است . آیا این ضیا فت معنو ی نیست ؟ آیا برکات و نعتها ئی که از عبادت در این ماه حا صل می شود مورد نظر است ؟
هر آیه که در این ماه قرائت شود مساو ی با ختم قرآن در ماههای دیگر است  آیا ضیا فت خدا نیست ؟ تنفس و خواب و بیداری و سکوت در روز ها و شبهای این ماه همه عبادت است ، آیا ضیا فت او نیست؟
شبی عظیم و عزیزبنام  لیله القدر در آن و اقع شده که برابر با هزار ماه است ، اگر کسی خا لصا نه و خا ضعانه خدای را بخواند از آن ماه پاک خا رج می شود ، آیا ضیا فت الهی نیست ؟ گر سنگی و تشنگی در این ماه سبب سلا متی جسم و رفع بیماری هاست ، آیا ضیا فت خدا نیست ؟ پا کی چشم و زبان روزه را مقبول تر می نماید آیا ضیا فت خدا نیست ؟
و هزاران برکت دیگراز این ماه مبارک که همچون باران روح عا شقان حق را با طراو ت می نماید، همه، ضیا فت مهر بان ترین مهر بانان است. این ها همه لطف خدا بود بر بند گان در این ماه شر یف .....ما چه انجام خواهیم دادو چه پیش خو اهیم فر ستاد ؟
پیا مبر اکرم ص می فرمایند : هر که می خو اهد بداند نزد خدا چه دارد بنگر د که خدا نزد وی چه دارد .آیا ما هم خوب هستیم ؟ ایا ماه هم در این ماه بسیار نماز می خونیم ؟ ایا ما هم در این ماه قرآن بسیار می خوانیم ؟ آیا ما هم در این ماه جلوی چشم و زبان و سایر جوارح خود را می گیریم ؟ آیا ما هم او را می خو اهیم و می خو انیم ؟ آیا برای او شب زنده داری می کنم ؟ آیا می خو اهیم که اهسته سپر ی شو د تا جر عه جر عه صفای آن در ذرات روح و جسم ما و ارد شود یا اینکه روزهای آنرا می شمار یم تا مثل برق و باد بگذرند ؟
عبادتی ارزش دارد که بخواهیم در آن باشیم نه اینکه از آن بگذریم . صفا در عبادت است نه عبور از آن . خدایا تو میز بان خو بی هستی اما ما میهما نا نی نادان هستیم و از لحظات و روز ها و شب های این ماه گر امی غا فلیم ...
خدایا هم نادانی را بر ما ببخش و هم صفای عبادت خود را به ما بچشنان و هم برکات دنیوی و اخروی این ماه را به فضل خود (نه به عمل ما) بر ما عطا فرما و هم ما را لا یق آن قرار بده که در دو لت مهدی عج جز ء یاران آن حضرت با شیم .
 ای ماه رمضان ، مبارکی تو بخاطر عبادات حضرت و لیعصر عج است .ذکر او در ماه تو ای رمضان ، تو را عطر آگین می نماید .
 شب زند ه داری های او شب و روز ت را درخشان و نو رانی می نماید .. اگر او نباشد تو نیز نخواهی بود ..عظمت ماه رمضان از عظمت ان امام بزرگ است .. و خدا ضیا فت خود را به بر کت آن حضر ت به ماه رمضان و مو منین ومومنات بخشیده است ..
پس ای ماه رمضان تو خوبی اما خو بتر از تو آن گلی است که به و اسطه عطر روح انگیز آن تو مبارک وفر خنده شده ای پس سلام بر تو ای فرزند گر امی سید الشهداء ع ای فرزند حضر ت ثا من الحج ع. تو ما را  از برکات این ماه که بخاطر وجود نا زنینت
بر بشر یت می بارد ، محروم نفر ما