….الهی برایمان گفته اند :

 

آنان که تو را شناختند تنها جسمشان در دنیا با مردم  و قلبشان همیشه در نزد تو حاضر است و اگر لحظه ای از تو چشم  بربندند  ، روحشان از شوق دیدارت در قالب جسم تاب نیاورد.

و مصداق این کلام شریف امام صادق اند که :

 

وجودشان از سر تا قدم لبریز از توست و نطق و اشاره و نفسهاشان از تو و برای توست و در ریاض قدس تو در حال تردداند.

السلام علیک یا ابا صا لح المهدی یا بن الحسن و الحسین
 

مگر دخت گرامی او فا طمه فرزند پسر فا طمه زهرا ، مادر امام پنجم نیست ؟ مگر او جد امام پنجم ع  تا امام دو ازدهم عج نیست ؟ چرا بعضی نسل امامان معصوم را فقط از طر ف حضر ت سید الشهدا ع می د انند ؟ هیچ فا طمه ای در خلق و خو و عصمت ( صورت و سیر ت ) همچون دختر بزرگوار امام مجتبی علیه السلام به دخت عظیم الشان حضرت رسول اکرم ص شبیه نیست . پس از علی و فا طمه سلام الله علیهما دو باره علی و فا طمه ی دیگری با هم ازدو اج کر دند که یاد آوار آن ازدو اج اول بودند و تداوم بخش امامت اعلی گردیدند . اگر صا حب الامر سلام الله علیه را یا ابن الحسن و الحسین خطاب کنیم بی جا نگفته ایم ، بلکه به جا و نیکو ست . هیچ دوبرادری در عالم خلقت ، نز دیکتر ، مهربا نتر ، شبیه تر از این دو بزرگوار نیست و بالا ترین مقام تو سط حقتعالی جلت عظیمه به آن دو بزرگوار عنا یت شده است ( سیدی شباب اهل الجنه )
یکی از نا راحتی های بزرگ حضر ت مهدی عج درک  فا جعه ای است که در حضور امام مجتبی ع در سن هفت سا لگی اتفاق افتاد . در کو چه ای خلو ت دو مین ظا لم به آل محمد ص با تا زیا نه یگانه ریحا نه خلقت را مورد آزار قرار داد تا اینکه آن با نوی بزرگوار سلام الله علیها سند ما لکیت فدک را که درو اقع تا ئیدی بر امامت ائمه علیه السلام بود ، به سمت آن ملعون پر تاب کر د ، آیا می شود دردناک تر از این حادثه نا گوار را در کل هستی نام برد ؟ در آن زمان تمام ملا ئکه و ارواح طیبه به در گاه حضر ت احد یت نا لیدند و همه به حضرت حق جل جلا له التماس کردند که آن ملعون حبیث را نا بود سازد . اما هنوز قضا و قدر خدا با آن ظا لم ادامه داشت ، تنها امام مجتبی ع بود که سر خود را به دیوار می زد وگر یه می کرد . هنوز حضرت صا حب الامر عج از آن حا دثه جا نکاه جده خو یش و جد مادری خو یش حضرت امام مجتبی ع در ما تم است . آنحضرت همه سا له در مر اسم حج از خدای خو یش در خواست می کند که ظهورش را جلو بیندازد تا آن منتقم بزرگ از دشمنان خاندان پاک خویش حسابی سخت بکشد .

دست ما را بگیر درگر دابهای هلا ک ، ای فرزند فا طمه زهراء س و علی مر تضی ع و ای فرزند امام مجتبی ع و سید الشهدا ء ع .

یا ا مام مجتبی ع برای ظهور فرزند دختر خو یش التماس ما بپذیر و از خدا حضور و ظهور او را بخواه
 یا امام مجتبی ع در دنیا و برزخ و عقبی دست ما را در دست فرزند گر امی ات ابا صا لح المهدی عج بگذار