بگذارطغیانگران درطغیان خودبمانند
 

طغیا نگران چه کسانی هستند ؟ کسا نیکه طغیان می کنند از مال و زمین ومقام بیشتر از آنچه باید بر می دارند . فقر را بوجود می آورند.عده ای راعمله وکارگرو نوکرخو یش می سازند . بیشتر ما مر دم طغیا نگریم اما ثروتمندان و قدرت داران طغیا نگر ترند . کسیکه طغیان می کنند هر گز عدل را نمی خواهد بلکه بی عدالتی که در اثر امتحان الهی برای او ایجاد شده را بسیار  می پسندد. پیا مبر اکرم ص فرمودند : اگر دنیا به اندازه بال پشه ای ارزش داشت خدا از آن به اندازه جر عه  آبی به کا فر نمی داد . ما می بینیم هر که پست تر و خا ئن تر و بی دین تر است در مال و مقام بهتری قرار گر فته و زمین های بیشتری را در تصر ف خود در آورده است ، پی به امتحان خدا می بریم که قصد حق تعالی بر اتمام حجت برآنهاست.
چرا حکومت در دست ظا لم اول و دوم و سوم وچهارم قرار گر فت؟ چرا خلفای بنی امیه و بنی عباس حکومت می کردند واما مان معصوم علیهم السلام بی یار و یاور سخت ترین شر ایط را می گذراندند و آخر الامر به شهادت می رسیدند ؟
چرا خدا وند از هر پیا مبر و امامی عهد و پیمان گرفته که درزمان خلیفه ای ستمگر باشد و تحمل کند ؟ چرا در زمان حال در همه کشو رها مال و مقام در دست آنهاست که لیا قت آن را ندارند ؟
پاسخ دو چیز است، یکی اتمام حجت خدای سبحان و دیگری دادن نعمت به تمامی آنها تا در آخرت عذاب هم به تمامی آنها رسانده شود . هنگامی که رسول اکرم ص در حال احتضار بودند ، خدای تعالی جبر ئیل امین را فرو فرستادند و به آنحضرت فرمودند : دلیل اینکه اینقدر سختی را تحمل کر دی هیچ هد فی نبود جز اینکه تو را به مقام محمود برسانیم ...
 اما تا کی طغیانگران در طغیان خود می مانند ؟
تا هنگام ظهور حضرت مهدی علیه السلام .
 هیچ امام و پیغمبری به اندازه آن حضرت در زمان خلفای ظالم و طا غی به سر نبرده است . آن حضرت بسیار سختیهاو مصیبتها که بر ضعفا رفته را نظاره گر بوده اما در عهدو پیمان خود با خدای خو یش فقط صبر کر ده است .  زمانی که آنحضرت بیایند دیگر جایی برای طغیا نگران نیست . کسا نی که لیا قت ماندن در زمان او و دیار او (ارض در عدل)را دارند که مال و مقام خود را فدای دیگران کرده اند نه کسا نیکه دیگران را فدای خو یش نموده اند. کسا نی که در حکو متش خواهند ماند که نسبت به یکدیگر کریم هستند نه آنها که نسبت به یکدیگر بخیل و لئیم و متکبر هستند .
ما نمی دانیم کی این امهال به پایان می رسد و دست طغیان گیران از ارض الله الواسعه کوتاه و عادلین جای آنها را خواهند گر فت اما برای رسیدن چنین زمانی در صو رتی لحظه شماری می کنیم که عدلتخواه و عدالتجو و عامل به عدالت باشیم. اما این تعداد بسیار کم هستند .
 ای خدای مهر بان اگر چه عدالتخواه و عدالتجو و عامل به عدالت نیستیم اما از تو می خواهیم به حر مت پیا مبران و ائمه عادل ع حجت عادل خو یش را برزمین و زمان مسلط فرمائی و زمین و زمان را از ما تم نا شی از ظلم و طغیان و عصیان نجات بخشی
.


نظرات 11 + ارسال نظر
حامد کاربیست شنبه 19 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:35 ق.ظ http://www.karbist.tk

اول شذم

یه منتظر که آرزو می کنه دیگه منفعل ن شنبه 19 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:54 ب.ظ

دوست منتظر سلام
وحشی دشت معاصی را دو روزی سر دهید....تاکجا خواهد رمید آخر شکار رحمت است.
بگذار طغیانگران در طغیان خود بمانند.او خواهد آمد.که وعده ی عدل الهی است.
خدایا ما را جز طاغیان مپسند و کمک کن یاریگر آنان و راضیان به ظلمشان هم نباشیم.
به امید دیدار آقا وقتی از ما دلگیر نباشند.

منتظرالمهدی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.ImamAlmahdi.Persianblog.Com

بسم رب المـهدی ارواحنـا فداه.
نامش محمد بود اما دوست داشت مهدی صدایش کنند. مهدی که از شهادت پدر و برادرش حرف میزد غمش نبود. انگار آنها رفته اند به مسافرتی در همین نزدیکیها و خیلی زود برمیگردند. میخواستم ببینم خسته نشده اند؟ پرسیدم چند ده سال مبارزه مردم لبنان و فلسطین را از پای در نیاورده؟ گفت: یکبار پیرمردی ایرانی اینجا حرفی به من زد که برای همیشه امیدوارم کرد. گفت: خدا صبرهای کوچکش ۴۰ سال است. ما می مانیم و نابودی دشمنانمان را میبینم. ما نبینیم فرزندان ما که می بینند. بعد آرام سرش را نزدیک گوشم آورد و گفت: من مهدی ام و منتظر مهدی. خدا که بیشتر از زمان ظهور مهدی (عج) به اشغالگران مهلت نمیدهد. میدهد؟
------------------------
سلام و عرض ارادت. این مطلبو چند وقت پیش تو روزنامه خوندم دیدم بی ارتباط به مطلب زیبای شما نیست اینجا نوشتمش ....... طغیانگر ظالم جائر عادل عدالتخواه عدالتجو .... این خصوصیات شامل حال همه ما میشه. منتها با اختلاف درجه. پروردگار متعال به حقیقت وجود همه مخلوقاتش آگاهه . این مهلت دادنها بخاطر اینه که هر کدوم از ما این ویژگیهایی که در وجودمون هست تمام و کمال آشکار کنیم تا بخودمون ثابت بشه یا همون به قول شما حجت تمام بشه برای تک تکمون. گاهی هم با یه آزمایش کاری میکنه که راه صد ساله رو یه شبه طی کنیم. ولی چیزی که حتمی و مسلمه اینه که این مهلت بالاخره تموم میشه. خوشا بحال کسانی که روسفید و سربلندند. خوشا بحال کسانی که زمان تسط حجت عادل خداوند بر زمین و زمان رو درک خواهند کرد. خوشا بحال منتظران عادل و عدالتخواه و عدالتجو ..... «اللهم اجعلنا منهم».
عهد کردی که گشایی گره از مشکل ما ......... ای شه دادرس از یاد مبر عهد قدیم.
فراوان التماس دعا دارم *خــــادم المـــــهدی* بزرگوار .
یا عــــــــــلی.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:23 ب.ظ http://rezamohammadii.persianblog.com/

سلام دوست من
وبلاگ بسیار زیبایی داری امیدوارم خداوند شما ر ااز یاران واقعی امام زمان(عج) قرار دهد

آفتاب مهر دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.aftabemehr.tk

سالروز شهادت امام محمد تقی علیه السلام را به پیشگاه آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و تمامی منتظران آن حضرت تسلیت عرض می نماییم.

مدیریت وبلاگ آفتاب مهر.

منتظرالمهدی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.ImamAlmahdi.Persianblog.Com

بسم رب المهدی(عج) ... سلام و درود ..... امروز روز شهادت جوادالائمه حضرت امام محمد تقی علیه السلام هست ..... این روز رو به ساحت مقدس صاحبمون حضرت ولیعصر علیه السلام و همینطور به خادم مومن و مخلصش *خادم المهدی خوبم* تسلیت میگم. یاحق

خاکسار آستان علی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:17 ب.ظ http://shiaa.persianblog.com

آمین یا رب العالمین.

خاکسار میکده سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:23 ب.ظ http://zolal121.persianblog.com

یا حسین .ع. سلام داداش‌جونم. خوبی آقاجون الحمدلله...یملاء الارض عدلا و قسطا کما ملئت ظلما و جورا...آقامون .عج. جهان رو از عدالت پر (دقت در کلمه‌ی یملاء) می‌کنه همچنانکه از ظلم و بی‌عدالتی پر (دقت!) شده باشد...داداش‌جون اینقدر قلمت روان و باصفاست که آدم یادش میره واسه‌ی چی اومده اینجا! اومدم حال و احوالپرسی کنم و شهادت جانگداز مولامون حضرت امام جواد .ع. رو که فقط 25 بهار از عمر مبارکشون گذشته بود، تسلیت بگم. سربلند و آسمونی باشی. التماس دعا و یا علی .ع.

خاکسار میکده چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:07 ب.ظ http://zolal121.persianblog.com

یا حسین .ع. سلام داداش‌جون گلم. بزرگوار مهربون. این دفعه اومدم یه تبریک جانانه واسه یه مناسبت جانانه‌تر بگم! بخاطر فرارسیدن سالروز مبارکترین پیوند آسمانی تنها زوج عصمت امیرمؤمنان مولا علی .ع. و دردانه‌ی صدف هستی، حضرت صدیقه‌ی طاهره .س. داداش‌جون این مناسبت فرخنده بر همه شیعیان و دلدادگان اهل‌بیت پاک .ع. خصوصا شما عزیز دلم مبارک باشه. با قلمت میکده‌ی ما رو صفا نمی‌دی؟! التماس دعا و یا علی .ع.

[ بدون نام ] جمعه 25 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام اقا
خوبید.خوشید.سلامتید.خوندم مطلب تون رو جالب بود.میدونید چیه؟خوشم اومدم وبلاگ نویس بشم.قرار بود بهم یاد بدید.ان شا الله بعد از امتحانات.التماس دعا.وبه امید ظهور سبب متصل بین ارض والسما

بی نام پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ب.ظ

خداوندا شبم را روز گردان
چو روزم بر جهان پیروز گردان
شبی دارم سیاه ازصبح نومید
در این شب رو سپیدم کن چو خورشید
تویی یاری رس فریاد هرکس
به فریاد من فریاد خوان رس
به آب دیده طفلان محروم
به سوز سینه پیران مظلوم
به داور داور فریاد خواهان
به یارب یا رب صاحب گناهان
به محتاجان در بر خلق بسته
به مجروحان خون بر خون نشسته
به دور افتادگان از خان و مان ها
به واپس ماندگان از کاروان ها
به وردی کز نو آموزی بر آید
به آهی کز سر سوزی بز آید
به ریحان نثار اشک ریزان
به قرآن و چراغ صبح خیزان
به مغبولان خلوت بر گزیده
به معصومان آلایش ندیده
به هر طاعت که نزدیکت ثواب است
به هر دعوت که پیشت مستجاب است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد