سفارش می کنم.... به اینکه لباس سیاهی که در ماههای محرم و صفر می پوشیدم  جهت حزن و اندوه در مصیبت های آل رسول اکرم (ص) ،با من دفن شود ؛

 

و سفارش می کنم ....سجاده ای که هفتاد سال بر روی آن نماز شب به جا آورده ام با من دفن شود ؛

 

و سفارش می کنم ....تسبیحی از تربت امام حسین (ع) که با آن در سحرها به عدد آن استغفار کرده ام با من دفن شود ؛

 

و سفارش میکنم ....دستمالی را که اشکهای زیادی در رثای جدٌم حسین مظلوم و اهل بیت مکرم او ریخته و صورت خود را با آن پاک می کردم بر روی سینه در کفنم بگذارند .....

                                                         

                                                                                                

                                                                     از وصایای مرحوم آیت الله العظمی

                                                                    سید شهاب الدین نجفی مرعشی

 

و سلام بر او زمانی که متولد شد

                               و زمانی که زیست

                                                و زمانی که رخت به جهانی دیگر کشید ....